Polityka prywatności

  1. Definicje pojęć użytych w Polityce Prywatności
    Administrator - Foodservice Investment Group sp6łka z ograniczoną odpowiedzialnością z Siedzibą w Krakowie, ul. Mogilska 43, 31-545 Krak6w, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Sr6dmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy KRS pod numerem: 0000693499.
    Dane osobowe – informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.
    Polityka – niniejsza Polityka prywatności.
    RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
    Serwis – strona www pod adresem www.figroup.pl
    Użytkownik – osoba korzystająca z Serwisu.
  2. Przetwarzanie danych w związku z korzystaniem z serwisu
    1. W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do przygotowania bądź świadczenia oferowanych przez siebie usług, a także informacje o aktywności Użytkownika w Serwisie oraz dane udostępniane poprzez korzystanie z Facebook Lead Ad w zakresie kampanii marketingowej. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania danych osobowych gromadzonych podczas korzystania z Serwisu przez Użytkownika.
  3. Cele oraz podstawy prawne przetwarzania danych w serwisie
    1. Dane osobowe Użytkowników oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii przetwarzane są przez Administratora tylko w przypadkach prawnie dozwolonych, na warunkach wynikających z przepisów prawa, w tym RODO:
      1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania złożone za pomocą formularza kontaktowego w Serwisie lub drogą mailową albo telefoniczną, podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy – odpowiedzi na zapytanie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Jeżeli zaznaczone zostanie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych znajdujące się pod formularzem, wtedy podstawą prawną takiego przetwarzania jest przetwarzanie danych osobowych na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Dane są przetwarzane przez okres podejmowania działań w celu odpowiedzi na zapytanie na okres niezbędny do realizacji tego celu, przed zawarciem umowy oraz przez okres jej obowiązywania lub do czasu wycofania zgody przez Użytkownika;
      2. w celach analitycznych i statystycznych oraz na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego i zarządzania tym systemem – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług. Dane są przetwarzane na okres niezbędny do realizacji tego celu, lecz nie dłużej niż do chwili zakończenia obowiązywania danej umowy lub wniesienia przez Użytkownika sprzeciwu;
      3. w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na ochronie jego praw. Dane są przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji tego celu, lecz nie dłużej niż do chwili przedawnienia roszczeń lub wniesienia przez Użytkownika sprzeciwu;
      4. w celach marketingowych Administratora oraz podmiotów powiązanych z nim osobowo lub kapitałowo – Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników w celu realizowania działań marketingowych, polegających na kierowaniu e-mailowych powiadomień o interesujących ofertach lub treściach, o ile Użytkownik wyraził na to zgodę. W takim przypadku dane osobowe są przetwarzane w celu kierowania do Użytkownika treści marketingowych w ramach newslettera – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) w związku z wyrażoną zgodą na otrzymywanie newslettera, na okres niezbędny do realizacji tego celu, lecz nie dłużej niż do momentu cofnięcia zgody lub wniesienia przez Użytkownika sprzeciwu.
    2. Jeżeli Użytkownik zamieszcza w Serwisie jakiekolwiek Dane osobowe innych osób (na przykład w formularzu kontaktowym, w tym ich imię i nazwisko, adres, numer telefonu lub adres e-mail), może to uczynić jedynie pod warunkiem nienaruszenia przepisów prawa i dóbr osobistych tych osób.
  4. Pliki cookies oraz podobna technologia
    1. Pliki cookies to małe pliki tekstowe instalowane na urządzeniu Użytkownika. Cookies zbierają informacje ułatwiające korzystanie ze strony internetowej – np. poprzez zapamiętywanie informacji o Użytkowniku, w tym np. dotyczących logowania lub preferencji językowych. W Serwisie Administrator wykorzystuje własne pliki, które są instalowane bezpośrednio przez Serwis. Wykorzystywane są również pliki cookies stron trzecich – które są plikami cookies z domeny innej niż domena odwiedzanej witryny – przede wszystkim do działań analitycznych i reklamowych Administratora. Serwis wykorzystuje pliki cookies przede wszystkim do zapewnienia poprawnego funkcjonowania strony internetowej, zapamiętania wyborów Użytkownika na stronie – a w przypadku wyrażenia przez Użytkownika odpowiedniej zgody – także do analizy i śledzenia ruchu w Serwisie oraz dopasowywania treści reklamowych do zainteresowań.
    2. Pliki cookies wykorzystywane w tym celu obejmują:
      1. pliki cookies z danymi wprowadzanymi przez Użytkownika (identyfikator sesji) na czas trwania sesji (ang. user input cookies);
      2. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania na czas trwania sesji (ang. authentication cookies);
      3. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania (ang. user centric security cookies);
      4. trwałe pliki cookies służące do personalizacji interfejsu Użytkownika na czas trwania sesji lub nieco dłużej (ang. user interface customization cookies).
    3. Wykorzystanie plików cookies w celu zbierania za ich pośrednictwem danych, w tym uzyskania dostępu do danych zapisanych na urządzeniu Użytkownika, wymaga uzyskania zgody Użytkownika. Zgoda ta może być w każdym momencie wycofana. Zezwolenie nie jest wymagane jedynie w przypadku plików cookies, których stosowanie jest niezbędne do świadczenia usługi telekomunikacyjnej (transmisja danych w celu wyświetlenia treści). Wycofanie zgody na wykorzystanie plików cookies możliwe jest za pośrednictwem ustawień przeglądarki.
  5. Uprawnienia użytkownika
    1. Użytkownikowi przysługuje prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    2. W zakresie, w jakim dane Użytkownika przetwarzane są na podstawie zgody, można ją wycofać w dowolnym momencie, kontaktując się z Administratorem.
    3. 5.3. Użytkownik ma prawo zgłoszenia sprzeciwu względem przetwarzania danych dla celów marketingowych, jeśli przetwarzanie odbywa się w związku z uzasadnionym interesem Administratora, a także – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Użytkownika – w innych przypadkach, gdy postawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora (np. w związku z realizacją celów analitycznych i statystycznych).
  6. Odbiorcy danych
    1. W związku z realizacją usług odbiorcami Danych osobowych będą w niezbędnym zakresie pracownicy i współpracownicy Administratora, organy publiczne, podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (w tym świadczące usługi księgowe, doradztwa podatkowego, doręczania
  7. Przekazywanie danych poza EOG
    1. Poziom ochrony Danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) różni się od tego zapewnianego przez prawo europejskie. Administrator co do zasady nie będzie przekazywał Danych osobowych poza EOG, przy czym z tego powodu może przekazywać Dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne, i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:
      1. współpracę z podmiotami przetwarzającymi Dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony Danych osobowych;
      2. stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską; wraz z wymaganymi dodatkowymi środkami bezpieczeństwa zapewniają one Danym osobowym taką samą ochronę, jaka przysługuje im w Unii Europejskiej;
      3. stosowanie wiążących reguł korporacyjnych, zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy;
      4. W razie przekazywania danych do USA – współpracę z podmiotami uczestniczącymi w programie UE-USA Data Privacy Framework zatwierdzonym decyzją Komisji Europejskiej.
    2. Administrator zawsze informuje o zamiarze przekazania Danych osobowych poza EOG na etapie ich zbierania.
  8. Bezpieczeństwo danych osobowych
    1. Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by wszystkie operacje na danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.
    2. Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.
  9. Dane kontaktowe
    1. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: [email protected] lub adres korespondencyjny: Foodservice Investment Group sp. z o.o., ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków.
  10. Zmiany Polityki
    1. Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.
    2. Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje od dnia 01 września 2024 r.